Niedziele bez handlu już w marcu. Kto zyska, a kto straci?

Czytaj dalej
Fot. 123rf
Malgorzata Oberlan

Niedziele bez handlu już w marcu. Kto zyska, a kto straci?

Malgorzata Oberlan

W niedzielę, 11 marca, pierwszy raz galerie handlowe będą zamknięte. Lista wyjątków w ustawie ograniczającej niedzielne zakupy jest jednak tak długa, że paradoksalnie beneficjentów zmiany może być naprawdę sporo...

Aneta i Michał, trzydziestolatkowie, już kilka razy chcieli zamykać swój interes. „Z Biedronką cenami nie wygramy”, „Asortymentem Lidla nie przebijemy” - wzdychali zniechęceni, podliczając smętnawe zyski osiedlowego sklepiku. Ale dziś...

Na razie mało i nieśmiało

- Jest nadzieja - uśmiecha się Aneta. - Wiadomo, że nie zapewnimy klientom w niedzielę atrakcji podobnych do kilkugodzinnego shoppingu w galerii, ale jak im czegoś zabraknie, to przyjdą do nas.
Małżonkowie, na razie nieś-miało, poszerzyli asortyment sklepu o chemię gospodarczą. Polską i zagraniczną, a co! Pomysłów mają więcej, ale nie chcą zapeszać. Bo, jak mówią, Polak potrafi. Śledzą wiadomości w sieci, słuchają radia. Wiedzą o pomysłach choćby stacji paliw, przymierzających się do rozszerzania działalności, więc nie dzielą skóry na niedźwiedziu. Ale, co tu się krygować, liczą na większe zyski.

w dalszej części artykułu:

  • Czy mali sklepikarze wygrają na zakazie handlu w niedziele?
  • Lista bubli w ustawie o zakazie handlu
  • Co ze sklepami internetowymi i stacjami paliw?
Pozostało jeszcze 85% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Malgorzata Oberlan

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.expressbydgoski.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.