Konsumencka bezradność w świecie globalnych koncernów

Czytaj dalej
Fot. 123RF
Krzysztof Błażejewski

Konsumencka bezradność w świecie globalnych koncernów

Krzysztof Błażejewski

Wielkie sieci, wielkie marki. Wybór miejsca zakupu sprzętu elektronicznego i jego producenta sprowadza się w coraz bardziej globalnym świecie do ledwie kilku wariantów. Przeważnie zakup jest udany. Czasem jednak już w domu okazuje się, nie wszystko działa tak, jak powinno. I wtedy powstaje problem…

Mieszkaniec naszego regionu, Eugeniusz Z., kupił jesienią minionego roku w supermarkecie odtwarzacz płyt wideo znanej markowej firmy, by móc na swoim telewizorze oglądać ulubione filmy.

- Praktycznie już na początku pojawił się problem - mówi Eugeniusz Z. - Płyta głośno warczała, a na ekranie telewizora pojawiały się zamiast obrazu poprzeczne pasy. Fakt, nie było tak za każdym razem, mniej więcej w co drugim przypadku, ale i tak świadczyło to o tym, że nie wszystko działa, jak należy.

Eugeniusz Z. poczekał na wszelki wypadek miesiąc, czy usterka sama nie zniknie, ale nic takiego się nie stało. Wziął więc urządzenie pod pachę i udał się z nim do reklamacji. W centrum serwisowym zostawił urządzenie, a kiedy zgłosił się po kilku dniach, dowiedział się, że zostało naprawione poprzez wymianę decka.

Z dalszej części materiału dowiesz się o

  • czy sklep uwzględnił reklamację klienta
  • jaka jest procedura reklamowania produktu
  • jak walczyć z nieuczciwym sprzedawcą
Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Krzysztof Błażejewski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.